otobüste götten sikiş

Ben Aydından Fatma.Babam yüzden orta okuldan sonraokumadım.Bu yüzden
cahil sayılırım galiba birazda safım.Şu anda 19 yaşındayım.Olay geçen
sene oldu. Ben para kazanmak için temizlik işleri yapıyorumyapmak Durağa
giderken sürekli kıçım kaşınıyodu.Temizlik yapacağım eve vardığımda
evin hanımı evde tek başınaydı. Temizlik işlerini hallettim evin
hanımıyla konuşurken bu konuyu ona açtım.Günlerdir anüsüm kaşınıyo bugün
gelirken yine çok kaşındı dedim. Bana basur olmuşsundur. Al şu kremi
sür içine doğru bolca dedi ve kremi uzattı.Banyoya gittim üzerinden
hafifçe kremledim.Sonra eve dönmek için çıktım. Tam mesai çıkışıydı
durak çok kalabaydı ve otobüs çok sıkışıktı. Arkalara doğru
geçtim.Derken kıçım yine kaşınmaya başladı ve ben kaşımaya başladım. Bir
süre sonra elimi çektim ama sonrasında arkamda bir el hissetim.Dönüp
bakmaya çok utandım.Bana çokmu kaşınıyor güzelim diye kulapıma seslendi.
Bende arkama dönmeden cevapladım evet acayip kaşınıyor. Adam bana
basurdur kesin ve ben çaresini biliyorum dedi. İstersen yardımcı oluyum
dedi. Bende tamam ama nasıl olacak dedim. O bana sen rahat ol ben
hallederim dedi. Eteğimi yukarı kaldırdı hafiçe, elini eteğimden içeri
soktu.İlaçıı olduğu için içimde don yoktu. Bana krem mi sürdün dedi evet
dedim. Ohh iyi olmuş dedi. Birden elimi tutup arkama uzattı sonradan
anladım sikini çıkarıp elime vermiş. İnce fakat uzun bir sik
elimdeydi.Bana şimdi bunu arkana sokucam zaten kremlemişsin çok rahat
girer dedi, ben ne yapacağını anlamamıştım bile. Önce bi parmağını
götüme soktu. Kaşıntıya gerçekten iyi gelmişti. Sonra beni hafifçe
eğdi.Otobüsün en arka köşesinde olduğumuz için kimsenin görmesine imkan
yoktu. Sonra sikini kıçıma dayadı ve yavaş yavaş soktu Adam arkamda bana
girip çıkıyordu ve cidden kaşıntıyı azaltıyor ama birazda acıyordu.5
dakika sonra içimde bir ılıklık hisettim. Sonrasında eteğimi düzeltti ve
bana arada bir götüne bişeyler sok rahatlatır dedi. Sonra arkama
döndüğümde inmişti. Bende ineceğim durağa gelmiştim. Ama olan olaylara
inanamıyor hatta anlayamıyordum. Otobüsten inerken götümden yere adamın
dölleri akıyordu.Eve vardığımda çaresinin cidden bu olduğunu
anladım.Kaşıntı tamamen geçmişti.1 hafta sonra temizliğe bu sefer
yengeme gitmiştim.Sonrasında işimi bitirdim dönmek için evden çıkacakken
dayım geldi. Size geleceğim babanla konuşmam gereken bir konu var
dedi.İyi dedim.Birlikte çıktık. Otobüsteyken dayımda arkamdaydı eğilip
kulağıma geçen günkü ilacım iyi geldi mi dedi bana . Nasıl yani nası
olur senmiydin dayı nasıl yaptın sen bunu bana, sen benim dayımsın
dedim. Evet ama yengene annen söylemiş, yengeni konuşurken duydum bende
sonra seni kıçını kaşırken görünce yardım edeyim bari dedim dedi.
Arkamda konuşurken götümü elliyor, sikini götüme dayıyırdu.Ben yapma
dayımsın sen hem artık kaşınmıyor dedim.Bana sürekli yapmazsan bu
tekrarlar dedi.Utanıyordum ancak kaşıntının tekrar başlamasından
korkuyordum hemde götümü sikmesi hoşumada gitmişti. Ama bu sefer burada
olmaz otobüs çok tenha dedi. Bizim eve gittik kimse yoktu evde dayım
bana babanlar ne zaman gelir dedi bende 2 saate anca gelirler dedim.
Dayım hemen dudaklarıma yapıştı , o beni öpüyordu ama ben bilmiyordum
hiç öpüşmeyi. Sonra üstümdekileri çıkarıp memelerimi öptü yaladı, oh
tatlım sende de ne mal varmış, seni bundan sonra her yerde sikerim ben
dedi. Sonra eteğimi ve donumu indirdi. Yanında kremde getirmiş önce
götümü yaladı amımı yaladı. Amımı yalayınca ben bi tuhaf oldum ve
kasılmalar başladı bende ve birden ayaklarımın bağı çözüldü. DAyım beni
tuttu ve vay tatlım nasılda sert boşaldın öyle dedi. Ben boşalmak ne ki
dedim. Öğreteceğim sana, herşeyi öğreteceğim dedi. Sonra götüme krem
sürdü ve sikini arkama dayadı, sanki bu sefer siki daha kalındı. Daha
çok azmıştı sanki dayım. Götüme girdi ve pompalamaya başladı. Bana
yavrum sende bu göt varken istediğin herşeyi elde edersin dedi. Birkaç
dakika beni sikti, memelerimi ve amımı parmakladı. Ve inleyerek
böğürerek götümün içine bütün dölünü boşalttı. Sonra bana bunu kimseye
söyleme dedi ve bana normalde temizlikten aldığımın paranın neredeyse 3
katı para verdi. Bana sen kimseye söyleme beni mutlu et. Ben sana
istediğin kıyafetleri alırım, İstediğin kadar para veririm dedi. Sonra
babamlar gelmeden üstünü giydi ve çıktı gitti. O günden sonra dayımın
orospusu oldum ama sadece götümü sikiyor. Ben de sikişmeyi iyice
öğrendim. Artık ağzıma da alabiliyorum dayımın sikini. Bana, sana salak
bi koca bulayımda artık amınıda sikiyim diyor. Dayımın beni sikmeside
hem hoşuma gidiyor hemde bana para veriyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir